Semua kakitangan Maysino bekerja lebih masa untuk membuat topeng

2021-02-03

Wabak radang paru-paru yang dijangkiti oleh coronavirus baru telah merebak, dan topeng telah menjadi "dinding pelindung pertama".

Untuk memenuhi permintaan bekalan topeng dari pelanggan antarabangsa dan domestik, semua kakitangan maysino bekerja lebih masa untuk membuat topeng

Semua kakitangan Maysino bekerja lebih masa untuk membuat topeng



Di bengkel tersebut, pekerja lini pengeluaran dan pasukan pengurusan berada di barisan depan, bekerja lebih masa untuk menghasilkan pelbagai jenis topeng, seperti topeng N95 dan topeng perubatan, untuk melindungi sepenuhnya keperluan pencegahan dan kawalan wabak semasa.

Wabak adalah perintah, dan pencegahan dan kawalan adalah tanggungjawab. Untuk memastikan pengeluaran topeng juga berlumba dengan masa dan memerangi virus. Maysino berharap dapat memenuhi tanggungjawab sosialnya dengan lebih baik dan menyumbang lebih banyak dalam memerangi pencegahan dan kawalan wabak.



Di kawasan pemeriksaan pembungkusan maysino, pekerja yang dipanggil kembali melangkah untuk mengemas topeng yang sudah dihasilkan. Walaupun jadual yang ketat dan tugas berat, kualiti topeng sama sekali tidak ketara. Pekerja yang sedang mengemas memerhatikan topeng di tangan mereka dengan teliti, dan topeng yang bernoda dan rosak yang tidak sesuai dengan standard akan dipilih satu persatu.




  • QR